Wednesday, January 7, 2009

Minu unistus.

Mina unistan,et oleks juba suur. Mul oleks juba kool läbi. Alles siis saaks ma õppida rekkajuhiks. See ei ole kindlasti kerge. Selleks pean ma oskama ka autot parandada.
Mulle meeldiks vedada igasugust kaupa. Samuti tahaks ma vedada ka kaupa välismaale. Sest siis ma näeks ka maailma. Kuid enne kui välismaale sõita, peab oskama võõraid keeli. Kõige tähtsam on osata inglise keelt. Ma tean, et rekkajuhi amet on väga raske, sest tuleb olla kaua kodust eemal. Kuid mulle siiski meeldib see amet. Mul on ka teisi unistusi. Ma tahaks veel kosmosesse lennata. Ma tean ka seda,et selleks tuleb teha palju trenni. Samuti ei tohi juua alkoholi ja suitsetada. Ja muidugi on mul veel unistuseks , et ma oskaks laeva juhtida. See tundub nii põnev. Kindlasti peab selleks kaua õppima.

1 comment:

JaanaAjaVeeBike said...

Peep. On tore lugeda nii asjalikku juttu.
Järgmise nädala lõpuks valime klassist parimad unistuste jutuksesed ja saadame need KONKURSILE. Sinu jutuke võiks ka võistlusel osaleda. Jutt peaks olema aga pikem. Kirjelda mõnda oma unistuste veel. Sul oli paberil ka toredalt kirjutatud, toredaid lauseid, kirjuta need ka siia.
Kõike head. Jään põnevusega su juttu ootama.
Õp. Jaana