Sunday, December 12, 2010

Hull monika

See kõik hakkas neljapäeval kui ma koolist koju läksin.Sellel päeval oli tuisk ja suur tuul.Aknad olid jääs ja me ei saanud aknast välja vaatata.Reedel me ei pidanud kooli minema ,sest vool oli ära ja bussid ei saanud tulla.Mu ema ei pidanud ka minema,sest ta ei saanud autoga sõita.Paljud autod jäid kinni ja meie lükkasime need välja.Me aitasime emaga vanaema maja esist puhtaks teha. Me käisime ühe kastiautoga piimal.Me olime autol kastis.Ta viis meid piimale ja tagasi koju.See oli päris lahe.Minuga olid kaasas ema,Ats ja Aivar.Meie maja eest lükkasid traktorid lund,sest autod ei saanud liikuda.me tegime õue onni ja olime seal peidus.See päev oli lahe!Pühapäeval me käisime linnas.Teepeal oli väga raske sõita,sest teed olid libedad.Me tegime pärast lumesõda sõpradega.Ma aitasin vanaema maja esist korda teha.Ma kelgutasin sõpradega.Ma olin vahepeal sõbra juures.Kui ma eile poes käisin nägin ma jänest.Ma hakkasin sõbraga hiilima.Käisime skatel seal olid pooled skate asjad lume all.Me lasime suurest skates alla.Ma tegin oma kaevasin oma maja esise puhtaks.

No comments: