Sunday, April 26, 2009

Elektroonikatöötaja.


Mina kirjutan oma emast. Minu ema nimi on Heivi. Ta on 40 aastane. Ta töötab elektroonikatöötajana. Selles tehases kus ta töötab, pannakse kaablitele pistikuid külge. Ja muidugi palju teisi asju ka. Selle töö juures on väga tähtis hea silmanägemine ja täpsus. Samuti peab oskama lugeda joonist, mille järgi pannaksegi pistik kokku. Minu ema käis ka enne sinna tööle minekut kursustel. Ta on selles firmas töötanud juba 4. aastat. Minu emale väga meeldib see töö. Ta ütleb,et see on väga huvitav,kui sa loed joonist ja pistikut kokku paned selle järgi. Samuti ei hakka seda tööd tehes kunagi igav,sest pistikuid on ju nii erinevaid. Ema ütleb,et seda tööd võivad kõik teha,keda huvitab tehnika ja kes on täpsed.Minu ema oskab juba peaaegu kõike teha, sellepärast on tema töö nüüd hoopis nende kaablite testimine, sest enne kui kaablid tehasest välja lähevad peab neid kõrgepingega testima. See on väga tähtis töö,sest ei tohi ühtegi vigast kaablit läbi lasta.
See töö ei sobi inimestele kellel on vilets silmanägemine.

No comments: